ניתוח הגדלת חזה

נשים רבות מעידות כי לאחר שהן עברו ניתוח הגדלת חזה, הביטחון העצמי שלהן השתפר בצורה משמעותית. נשים רבות חיות חיים שלמים תוך כדי תחושה לא נעימה של חוסר ביטחון תמידי, בשל גודל החזה שלהן. מדהים מה ניתוח אחד יכול לעשות, כדי לשפר בצורה משמעותית את איכות החיים של הנשים האלו. כל אישה שעברה ניתוח מסוג זה, יכולה להעיד על תחושה עצמית טובה יותר וביטחון רב יותר ללבוש בגד ים או כל בגד חושפני אחר. חשוב כמובן להדגיש כי ניתוח מסוג זה, חייב להתבצע על ידי מומחה לכירורגיה פלסטית, על מנת להבטיח ניתוח מוצלח, החלמה קלה יותר ותוצאות מדויקות יותר. נשים רבות סובלות מממדי חזה קטן, עקב גורמים גנטיים, ירידה דראסטית במשקל הגוף או עקב ריבוי של הריונות ותקופות הנקה. ניתן לשנות זאת באמצעות ניתוח פשוט ובטיחותי.

ניתוח הגדלת חזה – כל הפרטים הטכניים שכדאי לדעת מראש

ניתוח הגדלת חזה, כמו זה שנעשה אצל ד”ר אופיר שיין, כולל החדרה של שתלי סיליקון לתוך השדיים. ניתן לבחור מתוך מגוון סוגים שונים של שתלים, על מנת להתאים את הגודל המתאים לכל אישה ואת רמת הקשיחות של השתל. חלק מהשתלים יוצרים מראה טבעי יותר, לעומת שתלים אחרים היוצרים מראה של חזיית פושאפ. כל אישה צריכה לבחור עם הרופא המנתח שלה, את השתל האופטימלי עבור מבנה הגוף שלה, האופי שלה והמראה שהיא מעוניינת לקבל בעקבות הניתוח. לפני הניתוח יש צורך לבצע בדיקות דם, על מנת לוודא את הבריאות של המטופלת. כמו כן, יש צורך בביצוע של בדיקות נוספות, כגון תקינות לב, צילומי חזה, בדיקת שד ועוד. ניתן לבחור בין שתלי הסיליקון השונים, אך חשוב תמיד לוודא כי מדובר על שתלים באיכות גבוהה, בעלי אישור של משרד הבריאות וה – FDA. אופציה נוספת היא להשתמש בשתלי שומן, כאשר השומן עצמו נשאב מאזורים אחרים בגוף המטופלת.

לסיכום, ניתוח הגדלת חזה יכול להתאים לכל מי שאינה מרוצה ממראה החזה שלה. מדובר על ניתוח נפוץ ובטיחותי, המתבצע בדרך כלל תחת הרדמה מלאה. הניתוח עצמו נמשך פחות משעה, הסיבוכים נדירים וזמן ההחלמה יחסית מהיר.

כתוב/כתבי תגובה

Call Now Buttonהתקשרי עכשיו