קייטרינג חלבי

יתרונותיו וסגולותיו של קייטרינג חלבי ידועים כבר שנים, ונראה כי הקייטרינג החלבי הפך להיות האופציה העדיפה ביותר לכל מי שמתכנן אירוע או מסיבה. ייתכן והסיבה נעוצה במגוון האפשרויות הרחב, נוחות ההגשה, קלילות הארוחה, הצבעוניות והטעמים הרבים שיש ביכולתנו לשלב כאשר אנחנו בוחרים בקייטרינג חלבי.

לא על הגבינה לבדה

חשוב להבין, כי כאשר אנחנו בוחרים בקייטרינג חלבי, אין הדבר אומר כי הארוחה תיסוב סביב מוצרי חלב בלבד. המילה חלב, עלולה להטעות אתכם. בהחלט, ניתן להזמין מנות הכוללות בתוכן גבינות, אך כאשר מדובר באירוח חלבי, הכוונה היא כי כל מה שבשר, מחוץ לתפריט. לעומת זאת, מגוון של קישים ופשטידות, לחמים ומאפים, דגנים, קטניות, פסטות וכמובן שגם ירקות ופירות יהיו חלק מהארוחה. כמו כן, באשר לקינוחים, הרי שהשמיים הם הגבול, ואנחנו לא צריכים להסתפק בקינוחי פרווה למיניהם. אם חשקה נפשכם בסושי כחלק מהארוחה, או אולי מיני סלטים צבעוניים לצד לחמים טריים ואפילו פיצות אישיות – הקייטרינג החלבי הוא בדיוק עבורכם.

עושר מגוון

אין ספק כי כאשר אנחנו מזמינים אורחים לכל סוג של אירוע, השקה, הרמת כוסית, מסיבת בת מצווה או בר מצווה, אנחנו רוצים להשאיר רושם טוב על האורחים שלכם, ונראה כי המנות אותם נגיש הן חלק חשוב, ואף עיקרי, באירוח. קייטרינג מגשים לאירוע חלבי מספק לנו עושר רב וגיוון, החל מסוגי המנות, הטעמים ואף הצבעוניות של הארוחה, אשר ניחנת באסתטיקה רבה. בין אם אתם בוחרים במנות קטנות שניתן לאכול בעמידה, ובין אם באירוח אל מול שולחנות ישיבה, הרי שיש לכם את האפשרות ליהנות ממגוון עשיר של מנות העונות לטעמם של הכלל.

טריות ואיכות

קייטרינג חלבי מבוסס קודם כל על מוצרים טריים בלבד. בין אם מדובר בלחמים, בסלטים או בקינוחים – הרי שכל המוצרים חייבים להיות טריים ולהגיע אליכם ברמת האיכות הגבוהה ביותר. לטריות של האוכל אין תחליף, וקייטרינג חלבי העומד בסטנדרטים גבוהים, יבטיח לכם אירוח מושלם, ויהפוך להיות הכוכב של האירוע שלכם.

מענה לכלל האורחים

אם אתם רוצים לקלוע למכנה המשותף הגבוהה ביותר לכלל האורחים שלכם – הקייטרינג החלבי יעשה את העבודה. בין אם מדובר בקהל שומר כשרות, אנשים השומרים על מזון ללא גלוטן או צמחוניים וטבעוניים, הקייטרינג החלבי יתאים לכולם. אם בעבור חשבנו כי ארוחות חלביות אינן ישביעו את האורחים שלנו, הרי שבשנים האחרונות ישנה נטייה גבוהה יותר לבחור דווקא באירוח חלבי, על מנת לספק מענה לכולם, בין אם לקהל צעיר ובין אם לקהל מבוגר.

התאמה לכל תקציב

בין אם יש לכם תקציב קטן ומצומצם, ובין אם יש לכם את האפשרות להשתולל עם הסכום – הרי שקייטרינג חלבי מאפשר לכם איכות וטריות במחיר שנוח לכל כיס. בעוד המנות הבשריות עלולות להיות יקרות במיוחד, הקייטרינג החלבי מאפשר לכם הגשה של מגוון רחב, תוך שמירה על תקציב היעד העומד לרשותכם.

בחירת קייטרינג חלבי

הנקודה האחרונה והחשובה ביותר בכל האמור אל קייטרינג חלבי, הינו חברת ההסעדה המספקת לכם את המנות והמאכלים. חשוב מאוד לבחור בחברה ידועה, שיש לה ניסיון ספציפי במתן שירות לסוג האירוח שלכם. חברות מקצועיות יוכלו לייעץ לכם לגבי בחירת התפריט המתאים לאירוע שלכם, הן מבחינת הסגנון, הן מבחינת השעה והן מבחינת התקציב. חשוב מאוד לקחת בחשבון גם את עלויות השתייה, במידה ויש צורך, בין אם שתיה קלה, חמה או יין. גם סוג ההסעדה הינו חשוב בעת בחירת הקייטרינג, ועליכם לדעת האם האורחים ישבו או יעמדו במהלך האירוח. לחצו כאן כדי להכיר את התפריט החלבי העשיר של קאנאפ’ס.

 

 

כתוב/כתבי תגובה

Call Now Buttonהתקשרי עכשיו