סרטון תדמית שיווקי

סרטון תדמית שיווקי

ההבנה כי שיווק הוא קריטי להצלחת העסק מחלחלת אט אט אל שדרות הניהול בישראל. אמנם אנחנו לא נמצאים עוד במקום של ארצות הברית שם למנהלי השיווק יש מעמד של קדושה והם נהנים מתדמית יקרת ערך אך אנחנו בהחלט נמצאים דרך לשם. ההבנה כי שיווק הוא הכרחי לכל עסק ולא משנה מה גודלו או באיזה תחום הוא פועל אינה אומרת כי ישנה הסכמה מה צריך להיות תמהיל השיווק ומהי הדרך הנכונה ביותר לשווק את העסק שלנו. כל מנהל מחזיק בדעה שונה וכל ארגון בוחר לשווק את עצמו בצורה שונה ואחרת. חלק בוחרים לשווק את עצמם במדיות הישנות (Cעיקר העסקים הגדולים) כמו טלוויזיות ורדיו ואילו אחרים מבינים כי העתיד נמצא בעולם הדיגיטלי. כחלק מכך המודעות כי סרטון תדמית שיווקי יכול להביא לקוחות רבים הגיעה אל מנהלי שיווק רבים. כך אנחנו רואים כי השימוש בסרטון זה מתגבר וסביר שמגמה זו תימשך.

סרטון מקורי- הדרך שלכם ליצור הד

עליכם להבין כי סרטון תדמית שיווקי יכול ליצור הד עצום ולהגיע בהשקעה כספית קטנה לקהלים עצומים. מספיק שאתם שמים את הסרטון שלכם באתר האינטרנט שלכם והוא יצור לעסק שלכם תדמית שבאמצעים אחרים לא הייתם יכולים ליצור. אך שימו לב לא כל סרטון יכול ליצור שינוי מהותי ולא כל סרטון יצור לכם תדמית מנצחת. בכדי להבטיח זאת עליכם להפיק סרטון מקורי, נועז וחכם המדבר אל הקהל שלכם בגובה העיניים. ככל שהסרטון שלכם יהיה יותר מקורי כך הוא יהיה יותר אפקטיבי ויעיל וישווק את עסקכם בצורה יותר טובה. על כן השקיעו המון בסרטון וזכרו כי ההשקעה משתלמת ובמקרה של סרטון תדמית היא משתלמת בענק.

זכרו כי סרטון ויראלי שווה המון

אין ספק כי מילת המפתח כאשר אנחנו מדברים על סרטון תדמית שיווקי היא ויראלי ולא אנחנו לא מדברים על מחלה כי אם על תפוצת הסרטון ברשת. עליכם להבין כי סרטון איכותי יכול להפוך לויראלי ופתאום מאות אלפים יכולים להיחשף אליו בהשקעה כספית קטנטנה ובגלל זה כל כך משתלם להפיקו. אף אמצעי שיווק אחר לא יכול להגיע לתוצאות שמגיע אליהם סרטון שיווקי וזהו כוחו הרב שעליו יש לתת את הדעת. ישנן חברות שבנו את כל מערך השיווק שלהן על הפקת סרטונים מקוריים והדבר מעיד על כך מבחינה שיווקית סרטון יכול להיות בעל כוח עצום ולשרת אתכם בצורה נהדרת.

עוד מידע תוכלו למצוא בלחיצה כאן.

הקפידו להפיק את הסרטון לפי פלח השוק של המוצר שלכם

עליכם להבין כי הפקת סרטון תדמית שיווקי אינה נעשית סתם כך אלא היא צריכה להיות מלאכת מחשבת ולהתייחס באופן ספציפי למוצר שלכם ולמאפיינים הספציפיים שלכם. למה הכוונה? אתם צריכים להבין כי אם הקהל שלכם פונה אל צעירים בני 15 הרי שהסרטון שתפיקו יהיה שונה מאוד מאשר אם המוצר שלכם פונה אל בני ה-60 פלוס. ברגע שתפלחו את האוכלוסייה שהיא קהל היעד שלכם תעבירו את הנתונים לחברת הפקת הסרטון והיא תדע להתאים את הסרטון לנתונים אלו. הפקת הסרטון אינה נעשית סתם כך ואת זאת חשוב להפנים וככל שהחברה מנוסה יותר כך הסרטון יותר יתאים אל האוכלוסייה שלכם.

כתוב/כתבי תגובה