אביזרי סאדו למתחילים

אחת הפנטזיות שמלוות רבים בכל הנוגע ליחסי מין ועינוג עצמי או הדדי – היא היכולת להרגיש שולט או נשלט, כאשר כיום ישנם שלל גברים ונשים המדמיינים יחסי מין אגרסיביים, כאלה שבהם הם נשלטים והופכים לעבדים ושפחות, כמו גם כאלה שבו גם הם וגם בני זוגם משתפים פעולה במשחקי תפקידים של שולט ונשלט שהופכים למשחק מקדים יוצא דופן ומענג.

סצנת הסאדו מאזו, בין אם מדובר במתחילים או מתקדמים מלאה באביזרי מין מיוחדים אשר נועדו להעצים את העונג ולהפוך את שיטות השליטה והנשלטות לקלות ופרקטיות יותר תוך שאביזרים מסוג זה מאפשרים מקסימום עונג וגירוי לאוהבי הסצנה.

אבל איזה אביזרי סאדו ישנם למי שרוצה להתחיל להכיר את הנושא ולענג את עצמו ואת בן או בת זוגו בקלות? הנה רשימה של אביזרי סאדו למתחילים:

אביזרי קשירה – כאשר רוצים לקשור אחד את שני אפשר לעשות זאת על ידי צעיף או חגורה. אבל קשירות מקצועיות וכאלה שמאפשרות חדירה חזקה יותר הן כאלה שמלוות באביזרי קשירה מותאמים אישית ומודולריים. כיום ישנם שלל אביזרי קשירה שחלקן מתאימים למיטה, לדלת, לרצפה ועוד.

מצבטי פטמות – גירוי הפטמות בעת יחסי המין מקנה לרבים את היכולת ליהנות מעונג מושלם כאשר בגירוי מסוג זה משתמשים גם גברים וגם נשים. אז במקום להשתמש באטבי כביסה או בידיים, תמיד אפשר באמצעות מצבטי פטמות מקצועיים להסב עונג כיפי לגוף ולהשאיר את הידיים חופשיות לכל גיורי ועינוג.

מסכות – מסכות הפכו לחלק בלתי נפרד בסצנת הסאדו מאזו תוך שהן מאפשרות לרבים להרגיש כאילו הם מישהו אחר. מסכות הן גם כאלה שמאפשרות אנונימיות בעת הענקת העונג לבן או בת הזוג והם אחד מסמלם המובהקים של אוהבי הסצנה הקשוחה.

רצועות וקולרים – אם אתם אוהבים שמובילים אתכם ממקום למקום ממש כמו עבדים נרצעים, רצועות וקולרים יתאימו לכם למשחק מקדים מטורף! נסו להיעזר באביזרים מסוג זה ותראו כיצד הפנטזיות שלכם מתגשמות ומעוררות את החשק המיני.

ספאנקרים – הצלפות חד צדדיות או הדדיות הם חלק מהעונג שבו חשים אנשים שאוהבים את סצנת הסאדו מאזו והן פריט חובה למתחילים ומתקדמים. ספאנרקים מקצועיים ישמשו כחלק ממשחק מקדים ואמצעי עונג נוסף בזמן יחסי המין.

ערכות סאדו – אם אתם רוצים ליהנות מעונג מושלם וגיוון בעת יחסי המין, תמיד תוכלו לרכוש מחנויות המין שלל ערכות סאדו באשר מכילות אביזרים כמו ספאנקרים, קולרים, נוצות, כיסוי עיניים, מחסומי פה וכל מה שחובבי הז’אנר יכולים לבקש.

חגורת צניעות – רוצים שיאסרו עליכם יחסי מין? רוצים לקבל עונג מהרגשה של שבויים? חגורות צניעות יכולות להיות חלק מהרפתקה ולהוסיף המון עניין והגשמת פנטזיות ליחסי המין.

נדנדת סקס – גם נדנדות סקס הן חלק מהעניין בעיקר שאתם רוצים ליהנות מחדירה חזקה יותר ומיחסי מין מעניינים ומגוונים.

לסיכום, פלאג אנאלי, דילדו ושאר אביזרים הם חלק קטן מהצעצועים שמתאימים לאוהבי השליטה – ולכן הם מתאימים למי שרוצה להתנסות ולהתחיל להגשים פנטזיות.

כתוב/כתבי תגובה

Call Now Buttonהתקשרי עכשיו