לא לוקחים סיכון: וטרינר תורן באורנית

אחת הבעיות הקשות שיש ביישובים קטנים, יישובים על כמות אוכלוסייה קטנה היא שאין בה מספיק בעלי מקצוע. להבדיל מעיר או מיישוב בסדר גודל בינוני, שם הסיכוי למצוא מגוון של בעלי מקצוע מכל הסוגים הוא גדול, הרי שביישובים קטנים זו בעיה.

יש מקרים בהם הבעיה יכולה להיפתר על ידי כך שתושבי המקום אשר מתמחים בפתרון בעיות מסוימות, לוקחים על עצמם להתעסק גם בבעיות אחרות. לעיתים זה רק בתור פתרון חלקי עד שיגיע איש מקצוע של ממש לבצע את העבודה.

אך יש מצבים בהם הבעיה היא חמורה מאוד מאחר ומדובר על תחומים שרק אנשי מקצוע יכולים לטפל בהם. דוגמא טובה לכך היא וטרינריה. הרי לא כל אחד יכול להתעסק בזה מן הסתם, אלא רק מי שלמד והוכשר לשם כך. אז אנחנו צריכים לקוות שביישוב יהיה מישהו כזה ואם לא שם, אז מישהו ביישוב ליד אשר יוכל להגיע כמה שיותר מהר במקרה ויש צורך בכך.

>>> חוששים אחרי עיקור הכלבה?

זו הסיבה שביישובים קטנים רבים אנחנו נמצא היום וטרינר חירום שהוא גם וטרינר תורן, כלומר אחד כזה שהטלפון שלו תמיד פתוח והוא זמין לכל קריאה. זה נשמע מאוד קשה, אך במצבים מסוימים אין ברירה, כפי שבמקרה של רופא ילדים או רופא אחר, ביישובים קטנים תמיד הוא יהיה תורן, ואם לא אז הוא יספק טלפון של רופא אחר שיהיה תורן, כך בכל קריאה יהיה מי שיענה.

צריך לקחת בחשבון, לא מדובר במצב רגיל. נניח מקרה של וטרינר תורן באורנית או בכל מקום קטן אחר, לא מדובר בסיטואציה רגילה, אלא מדובר בסיטואציה מיוחדת לפיה אין דרך אחרת לטפל בחיית המחמד אלא באמצעות וטרינר תורן. הוא אמור לענות לכל שיחה ובמידת הצורך להגיע אל בית הלקוח או להזמין אותו אליו. כך הוא יוכל לבצע אבחון וטיפול מהיר. במידת הצורך הוא ישלח אותו לבית חולים לחיות.

חשוב לומר, לא כל מקרה דורש הזמנה וטיפול של וטרינר תורן אלא רק מקרים מיוחדים שאין ברירה אלא להיות מטופלים על ידיו.

כתוב/כתבי תגובה

Call Now Buttonהתקשרי עכשיו