מחפשים ספר על קבלה? אל תפספסו את ספר הקבלה של ד”ר רמי שקלים

ישנם מרצים בתחומים שונים ורבים מהם נוהגים לכתוב ולהוציא לאור ספרים ומאמרים פרי ידיהם. תחום הנומרולוגיה הוא אחד הנושאים המרתקים ביותר שקיימים ישנם ספרים רבים ומעניינים בנושא זה. אחד המרצים המובילים בארץ בנושא נומרולוגיה הוא רמי שקלים שכבר הוציא בעבר כמה ספרים שכדאי להציץ בהם ולהחכים.

לעסוק בנומרולוגיה ולכתוב על כך ספר

לאחרונה יצאו לאור שני ספרים פרי עטו כאשר כל ספר מציג את הנושא באור שונה וכתוב בצורה קולחת וברורה מאוד. רק אדם שלמד את הנושא באופן מסודר וצלל אל עומקם של הרבדים השונים יוכל להפיק ספר שמבאר לנו את כל מה שצריך לדעת על עולם הקבלה, תורת המספרים וכל זה בתערובת של מיסטיקה מרעננת.

ספרים שכדאי לקרוא בנושא הנומרולוגיה

למעשה מדובר על כמה ספרים שהוציא ד”ר רמי שקלים אך האחרון שבהם הינו ספר על קבלה שמקיף את נושא הנומרולוגיה באופן מרשים ועל כן מומלץ מאוד להשיג אותו וליהנות. ספרים נוספים שהוציא הד”ר מעניינים כל אחד בתורו ולא כדאי לפספס אותם:

  • תורת המזל הוא ספר מרתק מעלה את הנושא של המזל על פי פילוסופים שונים. קריאה בספר חושפת את הקורא לדעות השונות שרווחו בעבר בקרב האסטרולוגים הראשונים.
  • מפתחות לחכמת הקבלה יאיר לכם את נושא הצפנים והמפתחות שהתגלו בקבלת האר”י. היות ומדובר על קבלה לא פשוטה להבנה, מומלץ להסתייע בספר שמפענח שיטות של מקובלים שונים בהבנה של תורת הקבלה.
  • תורת החלות ביהדות הינו ספר שמחולק לשני כרכים ועוסק בנושא מרתק – חלומות בראי התנ”ך. כך ניתן לעלעל בספר ולהיחשף לדעות השונות של מי שעסק בנושא.

כדאי לעקוב על התחום הזה מקרוב

ישנם עוד ספרים נוספים רבים ומומלץ לעקוב אחרי המתרחש. ספרים בנושא זה הם מעניינים ומעמיקים ולא כדאי לפספס אותם. מי שמתעניין בחוכמת הקבלה ישמח לקבל ספר זה כמתנה לחג ואפשר גם לרכוש אותו לקריאה אישית.

ד”ר רמי שקלים מרצה בכיר בתחום הנומרולוגיה, ספרו האחרון תורת המזל על פי הנומרולוגיה הוא אחד המצליחים ביותר וניתן למצוא אותו ברשת האינטרנט על ידי גלישה לאתר.

כתוב/כתבי תגובה

Call Now Buttonהתקשרי עכשיו