השכרת ריינג’רים לטיול משפחתי

כמה פעמים יצא לכם לראות בסרטים או במציאות, אנשים נוהגים ברכב שקשה מאוד להגדיר איך הוא נראה, אם זה ג’יפ או טרקטורון, כאשר לפעמים הם נוהגים עליו כשהוא נמצא על הכביש, לפעמים כשהוא נמצא על דרך עפר ולפעמים כשהוא נמצא בכלל בתוך המים? סביר להניח שאם ראיתם כלי כזה, אז מדובר בריינג’ר.

רכבי ריינג’ר מיועדים לטיולים במסלולים מגוונים, ולמעשה הם אינם מיועדים לנסיעה רגילה על כביש אספלט. מדובר על כלי רכב שהרעיון אשר עומד מאחוריהם הוא, שניתן לנהוג עליו כאשר נמצאים בשטח ואפילו אפשר להיכנס איתו למים מבלי להרוס אותו. לפי השם אפשר להבין, שבמקור הוא נועד לשמש צבאות, אך עם הזמן, כמו לא מעט כלי רכב אחרים, הוא עבר הסבה וכיום הוא משמש לטיולי שטח, ובפרט לטיולי משפחות.

בישראל אפשר למצוא מגוון רחב של מסלולים שמתאימים לנסיעה על ריינג’ר. מסלולים אלו כוללים גם שטחי עפר וגם נהרות או נחלים. ניתן לחצות ולנסוע איתו ממקום למקום בצורה בטוחה ונוחה, החוויה היא עצם הנהיגה בשטחים לא טבעיים, במסלולים ייחודים, כמובן שחלק מהחוויה היא לא להתהפך או להתרסק איתו. צריך לומר, שמדובר ברכב בטוח, ומי שנוסע בו נהנה מאמצעי בטיחות סבירים למדי שמאפשרים לעבור את הנסיעה בצורה נוחה, כמו כן, מן הסתם, הגלגלים של הרכב הם 4 על 4, כשדופן הרכב הוא גבוה, על מנת להתאים אותו לנסיעה בשטח.

השכרת ריינג’רים לטיולי משפחות הפכו מאוד פופולאריים בשנים האחרונות, כחלק מגוון של טיולים אשר כוללים יציאה לשטח ונסיעה בדרכים שונות. במובן מסוים, אפשר לומר זה עוד חלק בשרשרת ארוכה של כלי רכב שונים שמשמשים אותנו לנהיגה בשטח. בעבר השתמשנו בג’יפים, ואנחנו משתמשים בטרקטורונים ורייזרים ועוד שורה של כלים אחרים. אז כעת, אנחנו משתמשים גם בריינג’רים לנסיעה בשטח, והמשפחה יכולה ליהנות מזה.

לפי שמחליטים לצאת לטיול כזה, חשוב לדעת מה המסלול, כמה זמן הוא לוקח, מה אופיו ועד כמה נוח לנהוג בו. מכאן אפשר לצאת אל הדרך, ליהנות ממנה ולחזור שלמים.

כתוב/כתבי תגובה

Call Now Buttonהתקשרי עכשיו