לק ג’ל ברחובות

כל אישה אוהבת להיראות יפה ומטופחת, לא רק עבור הרושם הראשוני שהוא מקרינה לסביבה אלא גם עבור ההרגשה הפנימית שלה. אחד מהדברים הכיפיים שנשים אוהבות להקדיש לו זמן הוא טיפוח הציפורניים. מכיוון שהידיים הן האיבר בגוף שהוא הכי שימושי וגם הכי בולט, הן מקפידות לשמור על טיפוחן באופן קבוע עם קרם ידיים איכותי וגם לק מעוצב ויפה שמשדרג את הלוק.

מכיוון שאנו חיים בעידן בו אנו צריכים פתרונות איכותיים וטובים לזמן ארוך, פטנט לק הג’ל שהגיע לארץ לפני כמה שנים הצליח לסחוף אחריו את כולן. מדובר על לק עמיד במיוחד העשוי רכיבי ג’ל שונים, דבר המקנה לו חוזק ועמידות גבוהה הרבה יותר מאשר לק רגיל. כך לאחר מריחה של לק הג’ל, ניתן להישאר אתו במשך זמן ממושך ללא חשש מקילופים מרגיזים או סדקים שפוגמים בכל העיצוב של הציפורניים.

לק ג׳ל ברחובות

מניקור איכותי לפני יישום לק הג’ל

מכיוון שלק הג’ל מורכב מחומרים שונים שממנו מורכב לק רגיל, כך דרך העבודה והיישום שלו שונה באופן מהותי מלקים אחרים. אם בעבר כל אחת יכלה לרכוש בקבוקון לק בצבע שהיא אוהבת, למרוח שכבה אחת או יותר ולחכות כמה דקות שיתייבש לה – שיטת העבודה עם לק הג’ל מתחילה כבר בבסיס שהוא המניקור.

כדי שלק הג’ל ייתפס על גבי הציפורן בצורה הטובה ביותר, הציפורניים צריכות לעבור מניקור מקצועי ואיכותי כדי להכין את השטח לקליטת הלק, כמו אצל קוסמטיקאיות או מכוני יופי ברחובות והסביבה. לק ג’ל שנמרח על גבי ציפורניים שאינן נקיות או מעט שומניות, עלול לא להיתפס עליהן כמו שצריך וכך להוביל לפגמים וסדקים בלק.

לק ג’ל – עיצובים כיד הדמיון

כאמור, לק הג’ל יכול להחזיק על גבי הציפורניים במשך זמן רב. כך שכל אחת יכולה לבחור ולהשקיע בעיצוב מיוחד שיקשט את ציפורניה וליהנות ממנו למשך מספר שבועות. כיום ניתן למצוא אינספור צבעים וגוונים של לק ג’ל, ממש כמו לקים רגילים, כך שמגוון האפשרויות של קישוטים ועיצובים עם לק הג’ל הן גדולות במיוחד.

גם אלו שמעדיפות להישאר באופן קבוע עם ציפורניים שמעוצבות בסגנון לק פרנץ, בסיס בצבע ורוד ופס מצויר עדין בצבע לבן, יכולות ליהנות מעיצוב כזה שיחזיק להן זמן ממושך עם לק ג’ל איכותי ועמיד.

מתי תדעי שהגיע הזמן להוריד את הלק

לק ג’ל איכותי שנמרח בצורה מקצועית יכול להחזיק מעמד ללא שחיקה או בלאי במשך מספר שבועות עד חודש. אז אם הוא לא מתקלף, איך תדעי שהגיע הזמן להסיר אותו ולמרוח לק ג’ל חדש? מכיוון שהגדילה של הציפורניים משתנה מאחת לשנייה, תוכלי להבין אם הגיע הזמן להחליף את הלק בעזרת בחינה של קצב הצמיחה של ציפורנייך.

אם לק הג’ל מחזיק מעמד ללא פגע, אך ניתן לראות בבסיס של הציפורן שלך התחלה של צמחיה חדשה – הגיע הזמן להסיר את לק הג’ל הקיים, לסדר את הציפורניים בהתאם להעדפתך, לבצע מניקור מקצועי ולמרוח לק חדש.

לק ג’ל – בבית או אצל קוסמטיקאית?

כפי שהוזכר, יישום ומריחה של לק ג’ל שונה ממריחה של לק רגיל. לכן יש צורך בשימוש עם מגוון מכשירים וכלים שיעזרו ליישום איכותי ומוצלח של לק הג’ל על גבי הציפורניים. כיום ניתן למצוא מגוון ערכות לק ג’ל המיועדות לשימוש עצמי בבית, כך שהן כוללות את כל האמצעים הדרושים לכך כולל מנורת הייבוש המיוחדת המייצרת קרני UV.

מריחת לק הג’ל באופן מיטבי מצריכה סדר פעולות גדול, כך ששימוש לבד בבית עלול לקחת לך זמן רב יותר מאשר ביקור אצל קוסמטיקאית מקצועית. ניתן למצוא מגוון מכונים איכותיים המציעים לק ג’ל ברחובות, תל אביב, חיפה או כל עיר אחרת שקרובה לאזור מגורייך.

Call Now Buttonהתקשרי עכשיו