יצירת סטייל אישי במיתוג

המאמר באדיבות טי פקטור

צמד המילים סטייל אישי, לא מתחילות להסביר מה מתחבא מאחוריהן. כאמור, סטייל אישי מראה את יכולות הסטיילינג של אדם מסוים וכיצד הוא מנתב זאת לטובתו. אך יש הרבה מעבר. סטייל אישי יכול להיות טמוע במישהו מלידה אך ניתן גם ללמוד וללמד את זה. כלומר, רק את נושא הסטייל. בכל הנוגע לאישי, אתם הם אלה שבונים את הסטייל האישי שלכם. אחרי הכל, המילה אישי לא סתם נמצאת שם.

אז איך למעשה יוצרים סטייל אישי?

כאנשי עסקים, מגוון הלבוש שלכם נע בין חליפות מלאות או חולצות מכופתרות, מגוהצות ומכנסיים מחויטים. בל נא נשכח את הנעליים המצוחצחות והנקיות. קוד הלבוש של המגזר העסקי הוא די ברור. אך אף אחד לא אמר שאי אפשר לרענן אותו מעט בעזרת ייחודיות בפריטי הלבוש.

השלב הראשון שתרצו לעשות הוא לבחון את הבגדים הקיימים לכם עכשיו בארון. עברו על מה שאתם אוהבים, בגדים שאתם שומרים בשביל אירועים מיוחדים, המחמיאים לגופכם. זרקו כל מה שלא טוב או שאין לכם באמת שימוש בהם. הדרך הקלה לבחון האם אתם צריכים בגד כלשהו או לא זה לחשוב על הפעם האחרונה שלבשתם אותו. אם עברו יותר מ-6 חודשים מאז הפעם האחרונה שלבשתם את אותו הבגד, הגיע הזמן להגיד לו להתראות.

לאחר שעשיתם סדר ופיניתם לעצמכם מקום לבגדים החדשים שלכם, הגיע הזמן להבין מה אתם אוהבים. אילו צבעים, גזרות, שרוולים, קישוטים ועוד פרמטרים וכיצד זה משתלב עם מקום העבודה שלכם, כמובן. סטייל לא מתחיל ונגמר בלבוש אלא חל על כל הנראות שלכם. לכן, כובעים ממותגים, גרביים ונעליים גם באים בחשבון כשמדובר בסטייל האישי שלכם.

אם עברתם בכל החנויות המוכרות ושום דבר לא משך לכם את העין, סימן שאתם מחפשים משהו שונה, משהו ייחודי, משהו שלא תמצאו בחנויות האלו. משהו שרק אתם יכולים ליצור ועכשיו גם יכולים ליישם. ביגוד בעיצוב אישי הוא בין הדברים הטובים ביותר שקרו לעולם הסטיילינג האישי וזה נותן עוד רובד לאנשי העסקים בלבוש העסקי שלהם.

למשל, חליפות עסקים יכולות להיות עולם די משעמם כאשר התנודות נעות בין כחול כהה לשחור לירוק כהה ושוב לשחור. משחקים של חום וכחול או חום עם ירוק וכדומה הם משחקי צבועים ידועים באופנה העסקית אך זה לא אומר שאי אפשר להשתעשע. בעזרת עיצוב אישי של גרביים, אתם יכולים לתת לחליפה שלכם את זריקת הצבע הנחוצה בכדי להשאיר אתכם רעננים, בולטים משאר אנשי העסקים ובהחלט בעלי השארת רושם טוב.

גרביים צבעוניות הפכו להיות טרנד שסחף תרבויות שונות וכן הפך להיות חלק ממוטיב האופנה והסטייל. בין אם מדובר בגבר או באישה, גרביים ייחודיות ומיוחדות שנעשות בהתאמה אישית הן הרבה יותר מרק גרביים.

אך אם גרביים ממותגות הם לא פריט הלבוש שמדבר אליכם, תמיד תוכלו לעצב חולצה משלכם או כובע משלכם ואפילו תיק לגמרי משלכם, שישאיר אתכם מקצועיים כמו שאתם אך יראה שיש בכם גם עוד צד חוץ מהצד העסקי והרציני. כאשר רושם ראשוני לא ניתן פעמיים, אתם רוצים שיכירו בכם כאנשי העסקים שאתם אך שידעו שיש בכם גם צד רך, משעשע או צעיר. יש דברים שלא צריך להגיד, אלא רק להראות בעזרת הסטייל האישי שלכם. והוא יכול להיות כה פעוט וכה קטן אך להיות משמעותי הרבה יותר.

לסיכום,

כדי לבנות את הסטייל האישי שלכם, יהיה עליכם להבין מה אתם אוהבים, מה מתאים לצורת הגוף שלכם ומה מעניק לכם את התחושה הזו שכה חיפשתם, תחושת הייחודיות.

כתוב/כתבי תגובה

Call Now Buttonהתקשרי עכשיו