התעמלות בזמן היריון – מותר או אסור?

מי שנהגה ללכת לחדר הכושר או השתתפה באימונים בעצימות גבוהה, לפני שגילתה כי היא נושאת ברחמה עובר – בוודאי שמה לב כי גופה וגם נפשה: צמאים לאותו אימון גופני קבוע. עם זאת, בעת התעמלות בזמן ההיריון ישנן מספר הגבלות כמו מניעת עומס יתר על הגוף, שמירה על בטיחות העובר, כמו גם שהגוף עצמו הופך מעט כבד יותר ופחות גמיש – זאת על פי רוב.

מי שמחפשת אימון לזמן ההיריון, חשוב שתדע כי אימון יוגה יכול לשמש כתחליף מושלם לזמן ההיריון והוא יכין את האישה ללידה. מלבד זאת, לאחר הלידה יוכלו נשים שתרגלו יוגה להגיע עם התינוק הקטן לשיעור יוגה לתינוקות ואימהות, ולאחר מכן להמשיך לתרגל את השיטה.

ומה לגבי אימוני כושר אחרים?

אם את רגילה להתאמן באופן קבוע ויש לכם מאמן כושר אישי, חשוב להתייעץ עמו לגבי עצימות האימון ולהבין באמצעות רופא הנשים שלך – מה מותר ומה אסור לך, בכול הנוגע לפעילות גופנית. בד בבד מומלץ לבדוק האם את יכולה לתרגל יוגה בהריון ובמידה וכן – כדאי לברר אודות אימוני יוגה לנשים הרות.

כמה נקודות חשוב שכדאי לכול אחת לדעת אודות יוגה בהריון

בזמן שאתם מתרגלת יוגה בהריון, את עושה חסד עם גופך ושומרת עליו גמיש וחזק. תרגול בהתאמה אישית ובקבוצות קטנות יחזירו את האיזון לגופך, ישמרו על גופך חטוב וגמיש, ויעצימו את הנפש. מלבד זאת, מי שתתרגל יוגה תוכל להתכונן פיזית ללידה וללמוד כיצד נושמים נכון בזמן הצירים, כמו גם איך מחזקים את שרירי רצפת האגן ואילו תנוחות לידה יכולות לסייע בזמן הלידה עצמה.

אימון יוגה בהריון מתאים גם לאיזון הגוף והוא עוזר לפתור בעיות גב, קשיים במערכת העיכול, כאבי ראש ושרירים. יוגה תעזור להוריד נפיחות מכפות הרגליים תוך שמירה על יציבה נכונה ועל גוף גמיש ויציב. באמצעות שיטות אימון שונות ובירור לגבי העומסים המותרים בזמן ההיריון – ניתן למצוא מגוון אימוני כושר לנשים בהריון. בהצלחה!

כתוב/כתבי תגובה

Call Now Buttonהתקשרי עכשיו