דרושים משרת אם, מה זה אומר?

משרת אם היא משרה אשר בדרך כלל אינה מלאה וקיימת בה גמישות לאור הצורך של האם לקחת בכל בוקר את ילדיה למסגרות הלימוד כמו גני ילדים ובתי ספר וגם להחזיר אותם בתום הפעילות בגנים, בצהרונים ובבתי הספר.

משרת אם

אם מדובר במשרה במשרד לדוגמה, העובדת תגיע למשרד לאחר שפיזרה את הילדים בבוקר. בשעות אחר הצהרים העובדת תסיים את יום עבודתה בדרך כלל בשעות הצהריים. היא לוקחת טווח ביטחון של זמן ההגעה הביתה, בהתאם למרחק הנסיעה כך שתספיק להגיע בזמן כדי לאסוף אותם.

במקומות עבודה רבים מודעים לצורך היום יומי הקשור בילדים מצד אחד ובבזבוז הזמן בדרכים מצד שני ולכן במשרת אם על פי אופייה של העבודה, אפשר להתגמש והעובדת יכולה לבצע בימים מסוימים את העבודה גם מביתה והאפקטיביות תהיה זהה. בדרך זו האם מסוגלת לעמוד גם במטלות המשפחתיות וגם לפתח את הקריירה שלה.

לא בכל תפקיד אפשר לגלות גמישות ולאפשר לעובדת לעבוד מהבית, אך המגמה היא ללכת לקראת האימהות ובמשרות מסוימות לאפשר זאת. בעידן הטכנולוגיה והאינטרנט, כל אימא מתחברת למחשב הביתי או ללפ טופ שלה ועובדת בבית באותה הנוחות כמו במשרד. היא יכולה לתקשר עם גורמים בחברה וגם עם גורמי חוץ בשיחות טלפוניות או בהודעות מהסלולרי וכך לקדם כל מהלך נחוץ.

ברוב המקרים במשרות אם, האימהות מגיעות אחת לשבוע או יותר מכך למשרד וזאת עקב הצורך שהן תשתתפנה בישיבות חשובות, וכך הן עובדות כמה ימים מהבית ויום או יומיים מהמשרד בהתאם לצורך ולקביעה של ההנהלה.

קיימים מקומות עבודה אשר בהם מסכמים מראש שהאם תעבוד אחת לשבוע יום ארוך כדי לבצע סוגים מסוימים של פעילויות או לאור ישיבות המתקיימות בשעות הללו. לכן מחליטים מראש שביום הזה בן הזוג הוא זה שמבצע את האיסוף של הילדים ולוקח אותם לחוגים.

עבור אימהות יחידניות האופציה של יום אחד של שעות מרובות יותר הוא בעייתי יותר אלא אם כן יש לה אפשרות להיעזר במשפחה או בשירותי בייבי סיטר כחריג.

למגוון משרות, בקרי בכתובת  https://www.alljobs.co.il/Employer/HomePage.aspx

כתוב/כתבי תגובה

Call Now Buttonהתקשרי עכשיו