מתקן לנעליים – שמים סוף לבלגן

נעליים – אי אפשר איתן אבל גם אי אפשר בלעדיהן! האהבה שלנו לנעליים גורמת לנו לחוות תשוקה עזה לזוג יפה שנמצא בחלון הראווה. כשאנו מוצאים נעליים טובות, נוחות ויפות – קשה לנו לא לרכוש אותן – מה שמוביל לעשרות זוגות נעליים שנמצאות בארון. לכן חשוב לבצע סדר בארון על מנת למצוא את הזוגות הנכונים בזמן קצר וללא מאמץ.

אבל מה זה מתקן לנעליים?

מי שטרם נתקל במושג או לא ראה מתקן כזה, חשוב שידע כי מתקנים לארונות בגדים או כאלה שמתאימים לחדר ארונות: יכולים לשדרג פלאים את השימוש במרחב! מתקן לנעליים הוא כזה שמאפשר הנחת נעליים בסדר מופתי ובקלות. כיום יש מתקנים עשויים מחומרים שונים כמו מתכת, נירוסטה, פלסטיק וגם רגלי עץ. המתקנים מתאימים בגודל המשטחים שלהם לזוגות נעליים במידות שונות, החל מנעלי ילדים עד לנשים וגברים. המתקן שומר על הסדר בארון ומנגיש את הפירטים למי שזקוק להם ללא בלגן או ערמות נעליים שנערמות במקרים של חוסר סדר בארון. מלבד מתקנים כאלה ואחרים, אפשר למצוא חנויות פרזול שמציעות מגוון פתרונות לסידור בגדים.

בחירת מתקן לנעליים

אם אתם רוצים לבחור מתקן מתאים, חשוב לבחור כזה שיש לו את מספר המדפים הדרוש והמתאים לכמויות הנעליים שלכם. כיום יש מתקנים של יותר מ 12 זוגות שנחשבים קלים מאד להרכבה ופשוטים לניקוי. בחרו מתקן ישיש לו גישה נוחה, שמתאים גם לגודל הארון או לחדר הארונות תוך התאמה לעיצוב הכללי של החדר. שימו לב לגובה של המתקן לרוחב ולעומק ובחרו את הפריט המתאים לכם מכול. בכך אפשר לעשות סוף לבלגן בארון. גם כדי לעשות סדר במטבח, ניתן למצוא בלינק הזה מתקני ייבוש כלים שישמרו על מטבח נקי ומסודר.

 

 

כתוב/כתבי תגובה

Call Now Buttonהתקשרי עכשיו