ניתוחי חזה – מה צריך לבדוק לפני הניתוח

אחד מהניתוחים הפלסטיים הכי פופולאריים שיש, הם ניתוחי חזה. מדובר על ניתוח הגדלה, הקטנה או הרמת חזה. כל הניתוחים כמובן מיועדים לנשים אשר אינן מרוצות ממבנה וגודל החזה שלהן. 

ניתוחי חזה נערכים על פי רוב, החל מגיל 18 ומעלה למרות שיש מקרים מסוימים, בעיקר במקרים של הקטנה, שאפשר לעשות את הניתוח גם לפני כן, במידה ומדובר בעניין חריג. הסיבה שהניתוח מותר מגיל 18 זה בעיקר בגלל עניין של צמיחה והתפתחות. ההמלצה אגב לא למהר לעשות ניתוח ולחכות שהחזה יגיע לצורתו הסופית ואז להחליט האם לעשות ומה לעשות. חשוב לציין, שיש לא מעט שנים שמחליטות לעבור ניתוח הרמת חזה אחרי הלידה, במטרה להחזיר לחזה את צורתו המקורית. 

כפי שאפשר להניח, הרי ניתוחי חזה נערכים על ידי רופאים פלסטיקאים שמתמחים בסוג כזה של ניתוחים והם עורכים אותם בבתי חולים, בין אם זה בבית חולים ציבורי ובין אם זה בבית חולים פרטי. 

לפני שנסביר מה צריך לבדוק בטרם מחליטים לעבור ניתוח כזה, חשוב להדגיש, מאחר ומדובר בניתוח שמשנה מבנה פיזי, צריך לחשוב היטב האם זה משתלם, האם זה הכרחי, האם נכון לעבור ניתוח כזה בשלב זה של החיים. 

> קראו גם על הסרת שיער מהכתפיים

מה צריך לבדוק לפני שעוברים ניתוח חזה

ראשית, יש לבדוק האם הניתוח באמת יכול לשפר את המצב מבחינה אסתטית והאם הוא לא יכול לסכן את האישה מבחינה בריאותית. 

שנית, יש לבדוק מה המוניטין של המנתח, איזה ניסיון יש לו ומה בדיוק הוא מציע לעשות. חשוב כמובן שהוא ירצה בטובת הפציינטית שבאה אליו. 

שלישית, יש לברר את כל המידע אודות אופי הניתוח, מהלך הניתוח וכן לגבי כל מה שקשור לתקופת ההחלמה. 

 

כתוב/כתבי תגובה

Call Now Buttonהתקשרי עכשיו