איחור במחזור

אחת התופעות שרבות מהנשים חוו לא פעם במהלך חייהן הינה איחור במחזור. המחזור החודשי של כל אישה מגיע אחת ל 28 עד 30 ימים אך ישנן נשים רבות שחוות איחורים וחוסר סדר בקבלת המחזור. מדובר בתופעה לא נעימה ולעיתים אף מדאיגה הנגרמת ממספר סיבות שונות. במידה וגם את חווה אי סדר שכזה חשוב שתדעי שיש לכך פתרון והנושא ניתן לטיפול הדרכים טבעיות.

הגורמים לאיחור במחזור

לאיחור במחזור יכולים להיות מספר גורמים עיקריים ביניהם תזונה לא מאוזנת כמו דיאטה חריפה, לחץ נפשי אשר משפיע באופן ישיר גם על הפן הגופני שלנו, הגברת הפעילות הספורטיבית באופן קיצוני, נטילת תרופות מסוימות המשפיעות על הגוף, תסמונת השחלות הפוליציסטיות הגורמת לנשים רבות לחוות שינויים בביוץ ועל ידי כך המחזור החודשי מושפע וכמובן טיפולים הורמונליים שונים כגון נטילת גלולות.

נשים חוות שינויים רבים במהלך חייהן, הן מבחינה גופנית והן מבחינה נפשית. כל שינוי מעין זה עלול להשפיע על תפקודו של הגוף בצורה קריטית. המחזור החודשי שלנו הינו אחד הדברים הראשונים להיפגע. שינויים קיצוניים מידי עלולים להביא לאיחור קל או משמעותי יותר במחזור החודשי. נשים רבות אף חוות לפעמים היעלמות מוחלטת של המחזור למספר חודשים. על מנת להתמודד עם התופעה יש להחזיר את האיזון הדרוש לגוף בכדי לאפשר לו להמשיך ולתפקד בצורה הטובה ביותר.

כיצד נתמודד עם איחור במחזור?

תפקוד תקין של הגוף הינו תפקוד כפי דרכו של הטבע ולכן בכל מקרה בו את חווה איחור משמעותי במחזור במשך מספר חודשים ברציפות אין להזניח את הנושא וחשוב לטפל בכך. אחת הדרכים היעילות ביותר לטפל באיחור היא על ידי דיקור סיני במיוחד במקרים בהם האיחור נובע מסיבה נפשית של לחץ, חרדה או חוסר איזון מבחינה הורמונלית. דיקור סיני יכול להרגיע את הגוף ולספק לו את השלווה לה הוא זקוק, הוא מאפשר לאנרגיית הצ’י לזרום באופן אופטימלי, מאזן את ההורמונים בגוף ומפחית באופן משמעותי את כאבי המחזור. לדיקור סיני יתרונות רבים ואיכותיים ולכן בכל מקרה בו המחזור שלך אינו סדיר ייתכן וזהו הפתרון האולטימטיבי עבורך.

כתוב/כתבי תגובה

Call Now Buttonהתקשרי עכשיו