הדברה בחולון

חולון היא עיר במחוז מרכז ונחשב לאחת הערים המוכרות והמרכזיות באזור זה. בשל ריבוי התושבים בעיר, הבתים, השווקים, בתי העסק, המסעדות ועוד – אין פלא מדוע מזיקים רבים פוקדים את התושבים הזקוקים לשירותיו של מדביר מקצועי ומוסמך. הדברה בחולון תאפשר לכם ליהנות משירותי הדברה מקצועיים מחברה המספקת שירותיה בעיר ובאזור המרכז בכלל ולהיפתר מבעיית המזיקים שלכם.

אילו סוגי מזיקים נפוצים יותר בחולון?

  • נמלים – מסוג המזיקים הנפוצים בכל חלקי הארץ. גם בחולון התושבים סובלים מנמלים. כאלה אלה מגיעים אל תוך הבית זה כבר הופך להיות בלתי נסבל וכדאי יהיה למגר את הבעיה במהירות. 
  • תיקנים – גם כן מסוג המזיקים הנפוצים בכל חלקי הארץ. מדובר במזיקים המתהלך בביובים ולכן עשוי להוות מטרד סביבתי ולזהם את המזון שלנו בבית.
  • יתושים – המדרכות בעיר לא תמיד ישרות ופתחי הניקוז לא תמיד עובדים היטב. על כן לאחר גשם או אפילו כאשר מישהו שוטף את הרכב בחוץ, בית עסק השוטף את החנות שלו וכד’ – גורמים לכך שהמים מצטברים באותם עקומות ובורות במדרכות לכדי שלוליות. שלוליות מושכות יתושים ואלה אוהבים לחיות בקרב בני האדם.
  • פרעושים – הפרעושים אוהבים לחיות בדרך כלל בעשבייה, בדשא, בפארקים וכד’. כאשר אתם מורידים את הכלבים לסיבוב בפארק הסמוך, בגן השעשועים או בכלל עושים סיבוב באזור – אל תתפלאו אם אלה יחזרו עם כמה חברים חדשים הביתה.

הדברה רגילה או ירוקה?

חברת הדברה בחולון כמו זיסמן הדברות מציעה שירות שכיח (כמו ביתר חלקי הארץ) וכאשר זה מגיע אליכם אתם לרוב תתלבטו בין הדברה רגילה להדברה ירוקה. הדברה רגילה היא למעשה שימוש בחומרים כימיים רעילים אך חלקם עשויים להיות גם מסוכנים לבני האדם, לכלבים ולחתולים בסביבה. על כן יש חומרי הדברה ירוקים, ידידותיים יותר לסביבה ורעילים רק עבור המזיקים שעבורם הם מיועדים. 

כתוב/כתבי תגובה

Call Now Buttonהתקשרי עכשיו