ארנק עם חריטה

ארנק הוא מוצר שימושי מאוד שכן כל אחד מגיל מסוים מתחיל ללכת עם ארנק. הוא משמש אותנו להחזקת כסף, מסמכים חשובים, ת.ז, רישיון, כרטיסי אשראי ועוד. בדרך כלל הארנק יהיה איתנו כל הזמן ובעוד נשים מחזיקות את הארנק בתיק הצד שלהן הגבר בדרך כלל יחזיק אותו בכיס. משום כך הארנק של הגבר יהיה בדרך כלל קטן יותר בממדיו, אך מספיק גדול להכיל את המסמכים וסוגי השטרות שהוא מחזיק, לצד כמות הכרטיסים שיש לו בארנק גם כן. ארנק עם חריטה יכולה להיות מתנה נהדרת בהקדשה אישית וכעת תוכלו לבצע הזמנה מהירה ומאובטחת באתר NIOS ולקבל משלוח מהיר עד דלת הבית בתוך 3-5 ימי עסקים.

ארנק עם חריטה לגבר – האם זו באמת מתנה טובה?

כאשר אנו באים לבחור מתנה לאדם יקר לנו, בוודאי כאשר אישה באה לבחור מתנה לגבר שלה, אנו נחפש לרוב משהו שיהיה שימושי, פרקטי, יפה ואיכותי. המחיר יכול לשחק פקטור אצל אנשים מסוימים: יש שיעדיפו מתנה יקרה יותר, אחרים מוזלת יותר ואחרים יחפשו סכום אחראי באמצע נניח בתקציב של 200-400 שח כמתנה נהדרת גם ליום הולדת, גם ליום נישואין או לכל זמן שנרצה לפנק במתנה כלשהי. מלבד היותו דק, פרקטי ואיכותי שיחזיק לאורך שנים, הארנק של ניוס מגיע גם בגדלים שונים כך שתוכלו להתאים אותו לסגנון המועדף על בן הזוג שלכן הן מבחינת העיצוב והצבעים והן מבחינת גודל הארנק.

מה כדאי לחרוט על הארנק?

בכל הקשור לחריטה על הארנק צריך לזכור שחריטה התופסת שטח נרחב מדי מהארנק עשוי דווקא לכער את הארנק ברוב המקרים. לרוב גודל החריטה יתפוס בין 10% ל-50% משטחו החיצוני של הארנק (צד אחד שלו) או אפילו עד 80% מקום במידה והחריטה מתבצעת במגן האלומיניום שבתוך הארנק המגן מפני גניבות אשראי.

כתוב/כתבי תגובה

Call Now Buttonהתקשרי עכשיו