איך לבחור אבקת חלבון?

אחד האמצעים הטובים ביותר שיכולים לעזור לנו בעת פעילות גופנית מאומצת, בין אם זה בריצה, רכיבה על אופניים, פיתוח גוף או בכל פעילות אחרת, זו אבקת חלבון. מדובר על חומר שאנחנו יכולים להשתמש בו בין האימונים והפעילויות או במהלכן. המטרה שלהן היא לספק לנו חלבון באופן מזוקק, מבלי שאנחנו נצטרך להשתמש במזון אחר אשר מכיל לא רק חלבונים אלא גם מרכיבים נוספים שיכולים לגרום לעלייה במשקל או לגרום לנו לקושי בתנועה ובפעילות בכלל. 

אנחנו יכולים למצוא סוגים שונים של אבקות חלבון המוצעות כמעט בכל חנות אבקות חלבון, הן מהחי והן מהצומח, במידה ואנחנו שומרים על תזונה צמחונית או טבעונית. כמו כן, אנחנו יכולים למצוא אבקות חלבון כשרות ולא כשרות, כמובן בהתאם לסוג המזון שאנחנו נוהגים לצרוך. 

לפני שנסביר כיצד בוחרים אבקת חלבון בצורה נכונה, עלינו להקפיד ולשים מה בדיוק יכול להתאים לנו על פי הפעילות שאנחנו מבקשים לייצר, וכן על פי השאלה איפה אנחנו מתכוונים להשתמש באבקה. 

צריך לציין גם, יש לנו אפשרות לרכוש את האבקה במקומות שונים, בין אם זה דרך אתרי אינטרנט, בתי מרקחת, וכן דרך חנויות ספורט וטבע. 

איך בוחרים את האבקה הנכונה

חשוב לבחון את המרכיבים של האבקה, מה היא כוללת וכיצד היא יכולה לשרת אותנו. אנחנו צריכים להקפיד ולשים לב שהאבקה אכן מתאימה לסוג הפעילות שאנחנו מבקשים לבצע וכן היא מתאימה לצרכים הגופניים שלנו. כדאי לקרוא מידע נוסף על צריכת אבקת חלבון לפני שממהרים לרכוש אחת כזו.

כפי שציינו, ישנן אבקות חלבון שמיוצרות מהחי, לעומת זאת ישנן אבקות חלבון שמיוצרות מן הצומח. אנחנו יכולים למצוא אבקות חלבון עשויות סויה. נבחר את האבקה הרלוונטית עבורנו ונשתמש בה לאורך זמן, על מנת שנוכל לבחון האם היא באמת מתאימה לנו ולצרכים הפיזיים שלנו.

כתוב/כתבי תגובה

Call Now Buttonהתקשרי עכשיו