איך מוציאים ספר לאור?

עם ישראל הוא עם ספר ובכך אנחנו יכולים להיות גאים. זה מתחיל מכך כי בגולה ילדים ישבו בגיל קטן בחדר ולמדו לקרוא ולכתוב בעברית לעומת הגויים אשר כלל לא הלכו לבית הספר. זה ממשיך בכך כי כיום אחוז האקדמאים בישראל הוא גבוה במיוחד ומכך אנחנו למדים כי עם ישראל פשוט אוהב לקרוא ספרים. אך לעתים נראה כי אם יש משהו שעם ישראל אוהב יותר מאשר לקרוא ספרים זה לכתוב ספרים. יש המון סופרים במדינה ועל כן השאלה איך מוציאים ספר היא חשובה ביותר. אז קודם כל אם אתם מעוניינים להוציא את הספר אתם צריכים לפנות אל הוצאות ספרים. ההוצאה תקרא את כתב היד שלכם ותחליט האם להשקיע בכם. אם התשובה תהיה חיובית, יתחיל תהליך ארוך של הגהה ועריכה של הספר שלכם ובסיומו הספר שלכם ייצא אל החנויות ואתם תוכלו להיות הבעלים הגאים של ספר חדש.

במה תלויה הוצאת הספר?

בפסקה הקודמת פירטנו בפניכם את תהליך ההוצאה, אך אנחנו חייבים לציין כי התהליך הזה הוא ארוך וסיזיפי וממש לא פשוט. על רקע זה אנחנו חייבים לציין שאם אתם רוצים להבטיח כי ההוצאה תתבצע בצורה הטובה ביותר שיש אתם צריכים לשים דגש עצום על אנשי המקצוע של ההוצאה. ככל שהאנשים הללו יהיו יותר טובים כך הסיכוי להוציא את הספר יגדל. עליכם להבין כי אתם צריכים להבטיח כי העורך של הספר, האדם האחראי על ההגייה וגם המוציא לאור הם ברמה הגבוהה ביותר שיש וכי יש להם ניסיון ארוך בהוצאת ספרים. כך תבטיחו כי הספר ייצא לאור וכי לא יחולו עיכובים ארוכים בהוצאה.

מה מרוויחה ההוצאה מכל ההליך של הוצאת הספר?

עליכם להבין כי ההוצאה לא עובדת בחלל ריק. תמורת זה שהיא מוציאה את הספר שלכם ומשווקת אותו לחנויות היא מקבלת אחוז מן המכירות של הספר. רק כך המנגנון יכול לעבוד ועליכם לקחת זאת בחשבון אם אתם פונים אל הוצאת ספרים בשביל להוציא את הספר שלכם לאור והכי חשוב למכור אותו לאנשים רבים.

 

כתוב/כתבי תגובה

Call Now Buttonהתקשרי עכשיו