4 רעיונות למתנה לעובד שעוזב – עם ערך של תרומה לקהילה

מחפשים מתנות לעובד שעוזב? מתנות מושלמות לעזיבה של חברים שלכם מהעבודה? כדי לגרום להם להבין כמה תתגעגעו אליהם? כדאי לבחור מתנות פרידה ייחודיות, משמעותיות, מצחיקות ואולי בעלי משמעות, כדי לגרום לעובד העוזב האהוב עליכם להרגיש מוערך. לא משנה כמה זמן עבדתם יחד, מתנת פרידה מרגשת תשאיר רושם מתמשך. כך הוא יבין ויידע שהוא אהובים ותמיד ייזכרו אותו. אבל איזו מתנה הכי כדאי לבחור?  זו היא בחירה קשה בפני עצמה, מה שכן ידוע, הוא שמאז ומתמיד שוקולד שימח לבבות ולכן מארז או סלסלת שוקולדים יכולים לשמש כמתנה נהדרת מכם לעובד שעוזב, או לחלופין השקעה בפריט מיוחד שישמש כמזכרת יכול להיות רעיון נהדר לא פחות. מה שבטוח, אתם צריכים לחשוב על משהו מיוחד ומקורי. נציג מספר מתנות שיכולות להיות אופציונליות לעובד שעוזב

מארז שוקולדים מפנק

מארז שוקולדים מפנק בעיצוב ייחודי יכול לשמש כמתנה נפלאה עבור עובד שעוזב. ויותר מכך, קיימים אתרי חנויות שמתעסקים במארז של מתוקים וגם אריזה של פריטים אחרים, הם דואגים לכך שיועסקו אנשים עם מוגבלויות אצלם אז כשאתם רוכשים מתנות לעובדים מכל סוג שהוא, אתם תורמים לקהילה בכך שאתם נותנים יד לחנות ליצור הזדמנויות תעסוקתיות שוות.

מארז של פריטים מיוחדים-מתנה קסומה שכזו

תוכלו לרכוש לעובד שעוזב מפתח מוזהב אלגנטי ופשוט מהמם שישמש אותו כפותחן ומחזיק מפתחות, תוכלו להוסיף מחברת עם מסר ייחודי כלשהו.

מארז משולב-גם מתוק וגם מזכרת

ישנם מגוון מארזים שתוכלו לבחור לעובד העוזב שיכללו פריטים יפים ומיוחדים כמו פד מעוצב לעכבר, מחברת מעוצבת, עט מוזהב, צנצנת מעוצבת במילוי שוקולד, תחתית לספל ועוד פריטים מיוחדים אחרים. כל אלו יגיע בקופסה מהודרת, מושקעת ויפה, אחת המתנות היותר ייחודיות שאפשר לתת לעובד שעוזב.

כתוב/כתבי תגובה

Call Now Buttonהתקשרי עכשיו