ניקוב חורים ללא אקדח: הכי טוב לילדים

ילדים רבים מבקשים לנקב את אוזניהם כבר בגיל צעיר וזאת מפני שהם מעוניינים לקשט את עצמם ומסיבות נוספות. ישנן כמה שיטות לניקוב חורים בין אם מדובר בחורים לעגילי אוזניים, אף ועוד כאשר אחת מהשיטות שהורים רבים שוקלים הינה ניקוב חורים עם אקדח מנקב חורים אך לניקוב חורים מסוג זה יש כמה חסרונות.

איך אקדח ניקוב יכול להזיק?

כאשר מנקבים חורים באמצעות אקדח, האמצעי שיוצר את החור הוא העגיל עצמו. בדרך כלל מדובר בעגיל שעשוי כסף (שזה דבר טוב) אך ללא חותמת כך שלא באמת ניתן לדעת כמה אחוזי ניקל (הידוע בגירוי לאלרגיות) יש בעגיל. ככל שיש יותר ניקל במתכת העגיל כך העגיל יהיה זול יותר וגם בריא פחות. בנוסף, ניקוב עגילים באקדח כאשר החור נעשה באמצעות עגיל, עושה שימוש בעגיל כאב לרוב ורמת הכאב מהתהליך בעבור הילדים עולה. יש לשים לב גם לכך שמכיוון שהעגיל איננו חלול כמו מחט פירסינג אמתית, הניקוב המהיר עשוי ליצור תעלה בצד הפנימי של האוזן בעוד שהצד החיצוני ייראה כאילו לא קרה לו כל נזק.

בעוד ששימוש בעגיל חד פעמי פותר חלק גדול מהחסרונות של ניקוב חורים באקדח, הוא עדיין מתאפיין בכך שחומר מלא נדחף בעוצמה רבה אל האוזן וזה פוגע ברקמות והדבר עלול לגרום לזיהומים ודלקות.

מחט עונה על כל הצרכים

ניקוב חורים באוזניים ובשאר האזורים בגוף באמצעות מחט מתגברת על החסרונות שבשימוש באקדח בכלל המישורים. בניגוד לאקדח רב פעמי, המחט סטרילית בהרבה אך גם לעומת אקדח חד פעמי שנחשב לסטרילי, המחט מציגה יתרון בולט מאוד. מכיוון שאת המחט מחדירים באיטיות, המחט איננה נוטה לגרום להלם גדול לעור. בעוד שכאשר מדובר בהרגשה האישית של הילדים, יש הורים שיעדיפו שהחור ינוקב אצל ולורו במהרה על מנת שהחווייה הלא נעימה תגמר כמה שיותר מהר, בעבור הגוף האנושי של הילדים, עדיף תמיד שהתהליך ייעשה בהדרגה והסיבות טמונות בחסרונות של שימוש באקדח לניקוב חורים שכבר צוינו במאמר. מעבר לכך, כאשר מדובר בעגילי הליקס, מומלץ לעולם לא לבחור בניקוב עם אקדח משום האזור הרגיש.

כתוב/כתבי תגובה

Call Now Buttonהתקשרי עכשיו